Jesteś tutaj: Obsługa klienta / Obsługa klienta / Wola - Wola01 II / Zmiana umowy

Obsługa klienta::
Wola01 II
Zmiana umowy

‹ ZMIEŃ KATEGORIĘ
Interesuje mnie następujący temat:
  • Pytania dotyczące zmian w umowie
    • 1. Jak zmienić adres i dane kupującego?
    • Adres korespondencyjny służy do wymiany korespondencji pomiędzy Budimeksem Nieruchomości, a nabywcą. Dlatego też ważne jest, aby był zawsze aktualny. Kupujący powinien w trakcie kontynuowania umowy niezwłocznie zgłaszać wszelkie zmiany danych osobowych, tj. adresu do korespondencji i zameldowania, nazwiska, nr dowodu osobistego czy stanu cywilnego. Zmiany powinny być zgłaszane w formie pisemnej (listem bądź mailem).
    • 2. W jaki sposób dostarczana jest korespondencja?
    • Korespondencja, w tym faktury za dokonane wpłaty, dostarczana jest listem poleconym. Pisma wysyłane są także mailem na podane w umowie adresy mailowe.
    • 3. Jak mogę dokonać zmiany do umowy?
    • Najpierw należy przesłać wniosek o dokonanie zmiany. Na podstawie tego wniosku Budimex Nieruchomości wskaże wytyczne do aneksu (określi swoje warunki) i przygotuje dokument. Zmiana do umowy powinna zostać dokonana w formie pisemnej. Zmiana przybiera postać aneksu, pod którym podpisuje się pełnomocnik Budimeksu Nieruchomości oraz (wszyscy) kupujący. Forma aneksu zależy od rodzaju umowy i jeżeli była to umowa w formie zwykłej (przedwstępna, realizatorska), również aneks zawierany jest w formie zwykłej. Jeśli zaś umowa była notarialna, czyli deweloperska lub zobowiązująca, to również aneks do umowy będzie w formie notarialnej.
    • 4. W jaki sposób można dokonać zmiany w umowie deweloperskiej zawartej w formie aktu notarialnego?
    • Dla zachowania ważności ustaleń pomiędzy stronami umowy, zmiany zapisów do umowy developerskiej dokonywane są wyłącznie w formie notarialnej. Wiąże się to z dodatkowymi opłatami i kosztami notarialnymi.
    • 5. W jaki sposób należy dokonać zmiany w umowie deweloperskiej, na podstawie której został zaciągnięty kredyt mieszkaniowy?
    • W przypadku gdy na podstawie umowy został zaciągnięty przez klienta kredyt mieszkaniowy, wszelkie zmiany do umowy powinny być dokonywane w porozumieniu i za uprzednią zgodą banku kredytującego zakup lokalu mieszkalnego. Konieczność uzyskania zgody banku wydłuża proces dokonywania zmiany umowy, czyli podpisywania aneksu.
Kontakt ws. zmian w umowie:
Nowa siedziba BXN ul. Skierniewicka 16/20, 01-230 Warszawa
Wola - Wola01 II
Wola - Wola01 II
Redutowa, Warszawa
Więcej informacji o osiedlu Klikając w link opuszczasz Obsługę Klienta
GRUPA BUDIMEX: Budimex Budimex Nieruchomości Mostostal Kraków Polityka prywatności - pliki cookie
Adres wydrukowanej strony: http://www.budimex-nieruchomosci.pl/obsluga-klienta-warszawa,bok,wola---wola01-2,zmiana-umowy.htmlWydrukowano dnia 19-02-2020Budimex Nieruchomości 2008 - 2020
Oglądaj filmy o naszych inwestycjach
Oglądaj filmy o naszych inwestycjach
Bądź z nami na instagramie
Bądź z nami na instagramie
Czytaj na bieżąco naszego bloga
Czytaj na bieżąco naszego bloga

Budimex Nieruchomości Sp. z o.o. poważnie podchodzi do ochrony danych osobowych. Spółka wdrożyła odpowiednie zabezpieczenia, procedury i rozwiązania, które mają za zadanie zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych i zgodność w wymogami RODO. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie dobrowolnej zgody lub dla realizacji umowy lub w wykonaniu obowiązków prawnych. Realizujemy również marketing własnych produktów i usług Budimex Nieruchomości Sp. z o.o. Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia zakresu przetwarzania lub przeniesienia. W razie pytań dot. ochrony danych osobowych zapraszamy do kontaktu iod.bxn@budimex.pl